torsdag, mars 13

Fått flått blått

Så söta. SÅ söta. Så SÖTA. SÅ SÖTA.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Har du sett att det finns ett klipp var Engla PRATAR på VR efter gårdagens mingel!? (den lilla filmen om modebloggarnas stilikoner) Det var ett mäktigt ögonblick...

Linda K sa...

camilla: ha ha ha, tack för informationen ;)

Anonym sa...

Jag vill bara säga att du är jättestilig! tjusig som höggravid. När jag var i din vecka låg jag på soffan i långkofta och boade med daytime-tv. Det säger väl allt...

Linda K sa...

h: tack! vad kul att höra, särskilt när man emellanåt känner sig som en bongotrumma. stilar nog till mig lite på bilderna, jag ser fram emot att inta soffan nästa vecka! :)

a spoonful of mint sa...

Schysst rubrik, hahaha!

Linda K sa...

yeh-yeh girl: mmm. vad fina dom är! :D