lördag, mars 1

Förresten...

... jag ger mig den på att det är lättare att föda riktigt blond!

10 kommentarer:

Sara sa...

Jaa, så är det nog. Det var säkert därför jag tyckte det var lite ansträngande. Jag är ju brunett! ;)

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Linda K sa...

sara: det måste till en slingblekning! ;D

Peace in mind sa...

Jag tror det stämmer, riktigt blond kommer det gå som en dans! Bokat tid?

Anonym sa...

Självklart ,
du har inte så många dagar på dig att bli blond.....
ewac

Linda K sa...

anna funderar: inte än! vet inte om jag ska var aotrogen igen eller vända mig till min ordinarie?

ewac: ett par vekor iallfall :)

Anonym sa...

Ja, om inte annat så blir det väl roligare?

Linda K sa...

alexia: jag ska dra blondinskämt och skratta mig genom förlossningen ;D

Spiro sa...

Vilken tur att jag gjorde håret ljusare sist jag var hos frissan då! *puh!*

Linda K sa...

spiro: det ser bra ut för dig!