fredag, mars 14

Fniss

Såna här mailrubriker fnissar iallafall jag åt.

14 kommentarer:

Anonym sa...

jag med!

Linda K sa...

hedgehog: :D

Minna sa...

Jag med!

Fnissa inte för mycket bara för då kissar du på dig! :D

Linda K sa...

minna: det är lugnt, jag är hemma nu :D

Peace in mind sa...

Tur att det är nåra fler med samma humor som jag, minns Snorrevägen...

Linda K sa...

anna funderar: ha ha ha!

Anonym sa...

*Fniss* Jag fick förresten skaffa en egen mailadress till Biblist...blev tokig på hur mycket som ramlade in i min inkorg!

Linda K sa...

emma: ja ibland rullar det på ordentligt. ibland bara tokdeletar jag allt utan att kolla :P

Anonym sa...

Håller med :-) Jag har dessutom gått på Ultuna så vi har dagligen i 4,5 år blivit utsatta för detta när vi varit och litteratursökt i bibblan :-)

Linda K sa...

jessica e: heter bibblan så? :D

Anonym sa...

Bibblan heter Ultuna biblioteket (bibblan i Uppsala dvs), har för mig att deras mailprogram (är helt lost på data-terminologi...) heter Snorre (efter Eddan ;-))

Linda K sa...

jessica e: HA HA HA! grymt :D

anna sa...

det där funderade jag också över, trodde det var avsändaren som hette så. för det kan man väl göra om man är islänning typ? och undrade varför han i så fall inte satte ut efternamnet också...

Linda K sa...

fru a: ja, och i vilket fall mysko att bara skriva snorre i ett mail :D