söndag, mars 2

Den här gamla trasan?

Nämen om jag skulle ta och baka några muffins kanske...

19 kommentarer:

Anonym sa...

HaHa! Du ser ut som en "Engel"! :)

Solrosfrö sa...

Du bjuder på dig själv - kraaaam på dä! Vill du få ett gott skratt så bjuder jag en dråplig historia hos mig idag :)

Anonym sa...

oahahahahaha - har du stövlar eller klackskor till?

Minna sa...

men Linda då...


:D

C. Meow sa...

Fin husmorsoutfit ;)

Anonym sa...

Har du rosa strössel på då?

Linda K sa...

anonym: jag ÄR en engel!

jessika: då tittar jag förbi :)

hedgehog: lack! alltid lack till muffins ;)

minna: joru!

camilla: tackar!

polly: givetvis :)

Akan-Kakan sa...

Hahaha, tack för dagens goda skratt!

Peace in mind sa...

Tur att du är så söt i din silverkjol och lack-(ballerina/heels?).För baka tror jag inte är din specialdistans...

Linda K sa...

akan-kakan: så lite så ;)

anna funderar: vet du, jag sket i bakningen...

Linda sa...

aj lav ju!

Frida sa...

Oh my, du är ju för underbar!

Linda K sa...

linda: aj lav ju to!

frida: man brukar missta mig för modell ;)

Anonym sa...

Hur kom du i kjolen?
ewac

Anonym sa...

Haha, du är ju bara för skön:-)

Linda K sa...

ewac: jag drog den över huvudet :)

Anonym sa...

Jag älskar din humor! :-D

Linda K sa...

maria: man tackar ;)

a-k sa...

Jag säger såhär, för fet för ett fuck... =)