tisdag, mars 18

Böööööl!

16 kommentarer:

Anonym sa...

Uttråkad?

Anonym sa...

Nej hon bölar för Juno såklart!!
*medkänslobölar*

Unknown sa...

maria: nä, juno!

sin: precis!

Anonym sa...

Böl betyder kåt där jag bor(på mål)... Så Böööl = jättekåt... :-D *S*

Anonym sa...

Lämnar hon bort sitt barn?

Usch hade lite jobbiga vibbar om den filmen innan och ska nu definitivt inte se den....

Linda K sa...

kojja: på stockholmska betyder det jättegråt :P

jessica e: jag gråtar antingen det är sorgligt ledsamt eller sorligt fint. den här var bara jättefin.

C. Meow sa...

Trodde att du kanske försökte prova dina favoritjeans ;)

Skönt att höra någon mer som gråter till alla möjliga filmer ...

Linda K sa...

camilla: dom vågar jag mig inte på på månader...

Anna St sa...

Ja, Juno är en tokfin film. :D

Anonym sa...

Åh. Böl med fem ö:n till Juno är ju nästan oundvikligt, gravid eller ej. Jag menar, hur kan man bli så käck och söt som Ellen Pages rollfigur? Okej, det är lite småtrist att hon lämnar bort sitt barn men låt oss inte fokusera på det negativa nu.

Peace in mind sa...

Jag har budat över en megalåda Kleenex till frun:)

Anonym sa...

Det gör det nog här med egentligen... :-)
//Kojja

anna sa...

eller hur!!!

Atomflickan sa...

Jag varnade dig...

Linda K sa...

anna st: verkligen!

jonna: rätt klokt resonerat om man är 16 ändå kanske?

anna funderar: dom kommer in handy! :)

kojja. ;)

fru a: !

atomflickan: men det är ju bra! jag gråter till allt :P

Anonym sa...

Jo. Förvisso kan det ha varit ett klokt val, om inte annat så moget!