söndag, januari 6

Vi tänker positivt

  • Det är inte slut på ledigheten - det är ett steg närmare vår och värme.
  • Det är fullt möjligt att kliva upp kvart över fem på morgonen - tänk vad med tid man bara sover bort när man sover till halv tio.
  • Vad mycket lättare att leva sunt när man jobbar.
  • Jag ska ju bara jobba några veckor till och sen byta "jobb".
  • Jag kan lassa över jobb på min vikarie som jag kommer att gå dubbelt med.
  • Förhoppningsvis börjar folk blogga mycket mer när vardagen drar igång.

7 kommentarer:

yllet sa...

Eller hur! Jag håller med dig. Det kommer bli såååå mycket bättre när vi börjar jobba igen..! SÅÅÅÅ mycket bättre..
Hur länge ska du jobba innan du går hem med mage & sen bebis?

PGW sa...

Instämmer intensivt med sista punkten, det är ingen ordning på bloggvärlden under helgerna! Om folk inte börjar intensivblogga igen så måste jag ju börja titta på tv?! Bloggare - skriv för sjutton! Jag kräver vardaglig underhållning!!!

Frida sa...

Det där med sundheten är sååå sant!

Linda K sa...

yllet: ingefär 11 veckor till :)

tpgw: jag tror det kommer att lösa sig nu!

frida: mmm!

Mie sa...

Så ska man tänka! Inte är det jobbigt att dra upp barn (o sig själv) ur sängen som vänt på dygnet! Nej då det kommer att gå som dans;)

Anonym sa...

japp - inte några neggotankar här inte!!

Linda K sa...

mie: jag slipper dra upp barn, jag kommer att ha nog med mig själv...

hedgehog: *skrattar lite för hysteriskt och flämtande*