tisdag, januari 1

Vågat löfte

I morse (hm, ok vid halv elva...) när jag vaknade och kände mig bakis på allt jag stoppat i mig igår bestämde jag mig. Jag ska inte börja banta. Men det är faktiskt möjligt att leva lite sunt även med bebis i magen. Så peppad av diverse sunt levande männsikor ämnar jag från och med nu verkligen försöka låta bli godis och annat förtjockande. Äta som vanligt bara.

Frukost: kaffe, ett glas jos, två fullkornsmackor med keso, skinka och tomat. Lugn, jag ska inte börja redovisa mat, kändes bara som en så fräsch start ;)

Hur länge ska nu detta hålla i sig?

6 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Sätter man målen någolunda rimliga kan man ju säkert hålla dem..

/hon som inte ätit frukost än utan bara choklad.

Anonym sa...

hmm!
godmorgon, linda,

du är inte fet, eller tjock. trots att du är gravid!

any way, tänker inte utvekla det nåt vidare, med risk för att säga nåt dumt(bakis)

gäller att man ska göra sånt som gör en lycklig.
ha det.

Linda K sa...

miss ud: mm hoppas på det :)

armand: sunt leverne ska göra mig lycklig(are)! god morgon :)

Anonym sa...

underbart :)

städa du, jag ska krypa ut och jaga lite gasol, skrämmande!

Anonym sa...

och jag har ätit äggröra, skinka och tomat till frulle :)

Linda K sa...

armand: var försiktig!

hedgehog: mumma!