lördag, januari 12

Velourbebis i vår!

Jajemensan!

10 kommentarer:

Minna sa...

Den är så fiiin.
Jag har den lilla mössan i brunt!
Jag älskar velour!!!!!

Vi på Kantarellen sa...

Ojoj.... Jessica.... Textmissbrukaren du vet, hade massor med sådana när hon var bebis. Och alla var ärvda.

Linda K sa...

minna: åh men då skulle du ju har den bruna overallen till :D

mamselamnsen: velour rockar :D

Anonym sa...

Gossigt!

Linda K sa...

polly: man skulle ha en själv!

Glamourbibliotekaren sa...

COOL! Babyen kommer til å se ut som en veiarbeider!! :-D Kjempefin, jeg elsker slike retroplagg. OG jeg husker at jeg elsket min lille lyseblå velourdress da jeg var liten. (Eller var det frotté? husker ikke)

Glamourbibliotekaren sa...

Nå husker jeg... Mamma hadde en heldress i velour på 70tallet; brun og tight med sleng i buksene (bell bottoms). Og matchende briller med tjukke store brune innfatninger.

Jeg lånte dressen da jeg var Bambi på karneval i 1983.

Linda K sa...

glamourbibliotekaren: jag borde ha en likadan och matcha bebin! .D

Anonym sa...

alldeles fantastiskt söt! *fäller en tår*

Linda K sa...

recidiv: jaaa, tänk en bebbe i den :D