måndag, januari 7

Som en trisslott

Ja plötsligt händer det. Eller kan hända!

Jag hittade en Ralph Lauren-blazer på Blocket, precis sån jag vill ha. Och antagligen min storlek. Till ett löjligt pris. Ringde och frågade om den fanns kvar. Säljaren sa att hon tyvärr redan lovat bort den men att hon var missnöjd eftersom köparen prutat så, så när jag erbjöd mig att betala det utsatta priset tyckte hon det var prima. Och hör här:

Hon jobbar i Kista.
Hon har blazern med sig idag.
Vi ska ses på lunchen.

Håll tummarna för att den passar!

11 kommentarer:

Unknown sa...

En bra dag på jobbet I say :-D

Anonym sa...

de dära gantarna har jag dregglat över länge, men priset är galet! Du är en lyckans ost!

polly

Linda K sa...

lg: vaknar man i chock kan det komam gott efter :)

polly: gantarna är skitfina! hoppas den passar hoppas den passar!

Anonym sa...

Hej! Har du gjort någon undersökning under din graviditet, som VUL (tidigt ultraljud) el.dylikt?

Linda K sa...

anonym: hej! jag har gjort ett KUB-test, som man erbjuds när man är 35 eller äldre. dvs blodprov och ultraljud för att beräkna risken för att bebin har downs syndrom.

Anonym sa...

Ja, 8oo kr är ju verkligen ett bra pris för den. Mycket fin!

Linda K sa...

anonym: jo :)

Blop Shop sa...

Det här med att använda och återanvända är väl suveränt!Rensa garderoben via bloppis/blocket/tradera ena dagen för att fylla på den igen nästa dag. Sålde mitt första bloppisplagg igår bye the way ;) Tack igen för tipset! Passar på att göra lite reklam här hos dig och hoppas att det är ok :) /Jessika

Linda K sa...

blop shop: givetvis! :D

Anonym sa...

Grattis!

Linda K sa...

sara: och grattis själv! :D