fredag, januari 4

Provjobbar

Usch jag känner mig inte alls redo, känner jag när jag sitter på jobbet igen. Surprise? Tur att det kommer en helg nu innan allvaret drar igång. Min hjälpreda sonen terroriserar redan kollegorna. Bland annat med en liten dinosaurie (McDonalds?) som låter skitilla. Vad ont har vi föräldrar gjort för att förtjäna dessa hiskeliga leksaker som inte ens går att slänga eftersom det finns en massa pillemariska batterier i dom?

Hå hå ja ja, det ser ut att bli en kort dag.

10 kommentarer:

Annie - PD sa...

Inte jag heller. Kom och ta mig långt härifrån (klapp klapp) liksom.
Snyggotröjan på har du hur som helst, den måste pigga upp :)

Anonym sa...

Dricker du te varje dag eller har du slutat med all koffein?

Linda K sa...

annie: inspirerad av dig, min sköna :D

anonym: jag fortsätter med kaffe. är ingen tunna, en eller två koppar om dagen funakr fint :)

Anonym sa...

*sjunger* I allt som rör sig, lyser eller låter - finns ett batteri som ska lämnas åter :)

Linda K sa...

hedgehog: ja jäklar i min lilla låda :P

Minna sa...

Vill du byta? Jag ska till IKEA.

Linda K sa...

minna: alla gånger! :D

Anonym sa...

Du Linda, är det en mamma/gravid/tjockis-kjol du har idag? Om det är det...vart kan man hitta en sån?

Anonym sa...

Jag bli alldeles till min i pyamasbralla när jag börjar beta av dina favoritbloggar i länklistan. Att det finns så många som har så mycket underhållande och trevligt att skriva. Det piggar verkligen upp en sjukling som är inne på slutet av sin 3:e "ärsåsjukattjagmåsteliggaisängen" vecka. Summa sumarum: !Du är juh en hyvens Linda K

Linda K sa...

annalena: det är det! från H&M. känner på mig att det kommer att vara en av mina bästa vänner fram till april-maj nån gång :)

miaH: vilken medasjukdom, stackare! krya på dig och läs mer hyvens linda k :D