måndag, januari 14

Ja? Nej?

Det är spännande att klickar på helger. Då vet man aldrig hur det går. Förrän på måndagen efter helgen. Antingen blir man bekräftad eller beklagad. Jobbigt att inte veta, och lite pirrigt. För när man väl klickat vet man ju att man inte kommer att kunna leva utan just det klicket.

Vid positivt besked blir man lyrisk och får sen lite ångest över att man kommer att behöva gå till postmannen (alltid en påfrestning). Får man ett negativt meddelande blir man först en smula förnärmad och ibland rentav förbannad. Ni SA ju, ungefär. Ibland skriver man och beklagar sig, men för det mesta går man bara och är moloken en halv dag.

Hur ska det bli idag? Jag har två chanser!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså nu hänger jag inte med; förklara. Du beställer något från en nätshop också kan det vara slut och det vet man inte förrän på måndagen när de öppnar? Är det så du menar?
mvh
Petra (trög!)

Annie - PD sa...

Helgspänning när den är som bäst :D

Linda K sa...

petra: ja det är precis så jag menar :D

annie: apropå det, hur går det med väskan?!

Anonym sa...

Men nä, säg inte så! Nu blir jag ju orolig över mina helgklickningar! Fast den ena är tom betald mer kort. Hos Mint&Vintage verkade det som att jag råkade/lyckades få sista plaggen i rätt strl *nöjd*. Jag hämtar paket på macken. Jag hämtar så ofta att vissa där känner igen mig och jag slipper visa legitimation...

Linda K sa...

mrs j: jag vill inte skrämma upp dig, men kortbetalningen är ingen garanti. jag har fått meddelanden om att sorry vi sätter tillbaka den summa som dragits från ditt kort. men vi håller tummarna! :)

Annie - PD sa...

Linda - nu är den hemma :D

Linda K sa...

annie: tack gode gud ;D