fredag, januari 4

Dom

Dom är på sulning och klackning nu.
Dom som alla andra har och som jag gillar så mycket att jag nästan rodnar när jag ser dom.
Dom som jag fick jaga snudd på med blåslampa för att hitta i rätt storlek.
Dom som jag förnedrade mig inför genom att svettig och röd tvingas be expiditen hjälpa mig dra av i butiken, mumlandes "jo jag är ju gravid och så...".
Dom som låter pang pang när man har dom på?
Dom som jag undrar hur man bäst behandlar för att behålla mattheten.

Phu, jag är matt.

15 kommentarer:

Anonym sa...

De är värda pengarna , jag hade tur och hittade ett par förra året på blocket.
Hur man behåller mattheten?
Svar: Smörj och föna (fettet går in i skinnet.)
Annars finns säkert något dyrt att kladda på.
ewac

Linda K sa...

ewac: tjejen i butiken sa att man skulle undvika vanlig skokräm. men typ minkolja då? mmm jag känner på mig att de är värda varje peng :D

Anonym sa...

Men kom igjen, hva slags støvler snakkes det om???? For jeg tipper det er støvler...

Godt nytt år, forresten:-)

Anonym sa...

Nice :). De är ricktigt läckra de där pistolerna.

Anonym sa...

Supersnygg tröja, var hittar man den?

Anonym sa...

"Dom som jag förnedrade mig inför genom att svettig och röd tvingas be expiditen hjälpa mig dra av i butiken, mumlandes "jo jag är ju gravid och så...".
Dom som låter pang pang när man har dom på?" det måste vara de nya lacklegginsen du menar ;)

Anonym sa...

Japp och inte så mycket.
ewac

Annie - PD sa...

åh - Pistols! :D Grattis!
Snyggt!!!

Linda K sa...

merete: pistolstövlarna från acne :)

agneta: usch ja!

pernilla: tack! reafyndade min på www.net-a-porter.com :)

annalena: HA HA HA!!! jag ser framför mig hur ida på wardrobe hjälper mig dra av dom HA HA HA!
näru, stövlar var det.

ewac: prima!

annie: mmm. och dyrt :S

Anonym sa...

Tycker värsta problemet är att få dem på sig... Men ett långt skohorn fixar allt!! Jag är supernöjd med mina, tror det kommer bli så mycket lättare om ca 6 veckor när min bebisen finns i famnen istället!

Hälsningar Sara

Linda K sa...

sara: på gick bra för mig. lite knepigare att få dom av sig :)

Anonym sa...

Sjekka dem akkurat på google, kule støvler:-)

Husker du forresten hvor du har kjøpt tishan (kult ord!) med Lick it up-trykket? Kunne tenke meg en slik...

Linda K sa...

merete: tack :) uj nu brister mina språkkunskaper, menar du den jag har på mig idag, med clean up or die-tryck? den har jag köpt på www.net-a-porter.com :)

Anonym sa...

Nei, men fikk akkurat greie på det siden da jeg så samlingen din av t-shirts:-) Tenkte på den med Rolling Stones-munnen og så at den er fra Amplified. Har de nettbutikk?
God helg!

Linda K sa...

merete: just den köpte jag på ebay men jag undrar om den verkligen är äkta. skit samma, den är söt och rolig :) tror inte dom har nätbutik. i sverige brukar deras tishor finnas i butiken carlings. tack det samma!