onsdag, januari 16

Blingbling till Bruno

Många väskor har såna där namnlappar nu för tiden. Tycker det ser fint ut och tänkte att man måste ju inte byta ut hela kitet för att få en sån. Kollade redan i Bath men då blev det inte av och var inte särskilt billigt.

Igår drällde jag in på Mulberry på Birger Jarlsgatan. Mest för att se på nya lokalen, har faktiskt inte varit där sen dom gjorde om (i november? mamma mia...) Där fick jag syn på dom små tillhyggena. Min första tanke var att det såklart skulle vara en chokladfärgad för att matcha min Bayswater (i vissa kretsar mer känd som Bruno). Så jag testade och hade mig. Butiksmänniskan menade att det väl är roligare med en annan färg, så att den syns och inte försvinner i väskan.

Kom fram till att hon hade rätt. Man kan ju vilja sätta den på andra väskor också. Lika bra att välja en färg som sticker ut. Så det blev en orange. Vilken tur att den låg på halva-priset-bordet också!

6 kommentarer:

Annie - PD sa...

Snyggt med kontrast!
Kanske ska byta ut min...

Linda K sa...

annie: ombyte förnöjer, man kan ju ha flera :D

Anonym sa...

snyggt Bruno, hälsar Louis :)

Linda K sa...

hedgehog: bruno tackar och bockar!

Anonym sa...

Hej! Hur mkt kostade den oranga och fanns det många kvar?

Linda K sa...

anonym: jag är rädd att jag knep den sista!