torsdag, december 6

Ja men ge mig väskj**eln då

Jag väntade in i det sista på att Elle skulle komma med ett annat erbjudande till helårsprenumeranter. För med den lapp jag fick hem ingick en väska. "Den fina Elle-väskan". Den är mossgrön med Elle tryckt i rött på. Med lila och ljusgröna ränder på handtagen. Jag brister inte ut i can´t liiiiiiiive if living is without youuuuu när jag ser den. Så jag tänkte att det kunde finnas alternativ.

Ringde och frågade. Nej tyvärr nej tyvärr föööör...detta är en liten klappa rumpan affär... förlåt. Vi sjunger den alldeles för mycket här hemma. Elle-servicen kunde inte erbjuda nåt annat. En prenumeration utan väska skulle kosta lika mycket.

Så. som rubriken antyder...

Och dessutom! Det utlovas tidning i brevlådan innan den kommer i butik. Jag har fortfande inte fått det röda numret! Skärpning, Elle.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tröttnade på Elle för längesen, tycker att de har dåliga presenter, dåliga dealar för prenumeranter och - nä - jag har slutat med den tidningen faktiskt :)

Anna Krimskrams sa...

Håller helt med, ge mig en extra tidning istället för en kasse som jag slänger!

Annie - PD sa...

Precis. En extra tidning är så mycket mer värd.
Jag ogillar mest att de skriver att väskan har "värdet 249:-" eller liknande. 2.49:- menade de väl??

Linda K sa...

hedgehog: tidningen i sig gillar jag för det mesta, men det runt omkring kan vara sådär...

anna krimskrams: any time!

annie: ja nooooog att den är värd det som anges! det låter ju bara desperat.

anna sa...

lät bli att förnya den här gången bara därför, vill inte ha en till ful elle-väska... ge mig en mascara eler nåt! ett extra nummer hade också gått bra!

Anonym sa...

Mm, vem vill ha en sån väska liksom. Kul när de faktiskt är en modetidning.....Tacka vet jag handcremen och läppglanset från Clarins som jag fick med Elle Interiör :-)

Anonym sa...

I något reklamhäfte som man fick för ett tag sedan fanns ett bra erbjudande utan värdefulla *harkel* premier. Ett helår av Elle + ett helår av tex Elle Interiör eller Elle mat & vin för totalt 298 kr. En helårsprenumeration för 149 kr är bra! Vet tyvärr inte om samma erbjudande finns någonstans på nätet. Jag nappade på samma erbjudande i fjol. Kom bara ihåg att säga upp din gamla prenumeration innan du nappar igen, så att du slipper tillsvidarenumren!

Linda K sa...

fru a: håller med!

sofie: handcremen var ultimat! läppgrejer kan jag var autan dock :)

mrs j: elle interiör brukar jag få av styvmor, och nån annan är jag inte så intresserad av. nu fick det bli väskerbjudandet ändå, hej och hå.