måndag, december 3

Bra

Grrrr.
Mjau.
Prrr prrr.

11 kommentarer:

Anonym sa...

djungeln kallar :) Me Sara, you Linda K.

Linda K sa...

hedgehog: ugh! :D

Polly sa...

Majlård vilken puma!

Minna sa...

jag hoppas att det inte är din bringa du har fotat den på.

Linda K sa...

polly och minna: fatta nudå att jag inte vill ta av den ;D

minna: klart det är!

Anonym sa...

Hot mama får vi kalla dig också!

Anonym sa...

oh om det där är en sådan där mjuk bh-topp måste du minsann berätta vart du köpt den!

Linda K sa...

anna: det får ni :P

vintage darling: den är mjuk alright, och den kommer från H&M. Men jag måste upplysa om att den inhandlades på mama-avdelningen och att den har..eh.. typ amningsfunktion :)

e sa...

Är det sant - en amningsbh?! Och jag som precis har slutat amma :(

Linda K sa...

e: dagens sanning!

Anonym sa...

ha ha, oj!
men vad trevligt med så stygga amningstoppar, det visste jag inte :)