måndag, oktober 2

You look great

Men, vad gör Dustin Hoffman i Kappahl-reklamen? Står och ser schysst ut och ger komplimanger till en svensk donna. Jo jag tackar.

I filmen möter vi en helt vanlig kvinna. Hon befinner sig mitt i livet, med familj och hem. Nu förbereder hon sig för en viktig anställningsintervju. Hon är trygg i sig själv men ändå lite osäker. Då dyker Dustin Hoffman upp som en fantasifigur och kommer med uppmuntrande kommentarer och tips.

- Vi valde bland flera av Hollywoods största skådespelare men fastnade för Dustin Hoffman. Han är karismatisk och har en fantastisk utstrålning. Vilken kvinna skulle inte vilja få en komplimang av honom?

I morgon när jag klär på mig ska Mads Mikkelsen få vara min fantasifigur och säga: du er den pæneste pige i klassen!

14 kommentarer:

Anonym sa...

Mads får gärna hälsa på hos mig också :-)

Linda K sa...

anci: ok jag skickar över min fantasifigur till dig när jag är klar :P

Anonym sa...

Näääääää....nu blir jag ju 3a på honom. BUHU.....well well jag tar väl Persbrandt så länge då ;)

btw: Nice outfit :)

Anonym sa...

hahaha fantisera kan man ju alltid, Hoffman är ju rätt het för sin ålder...

Linda K sa...

mocca: ha ha ha, persbrandt funkar ju också :P tack!

malla: han ser stilig ut i reklamen *nynnar and here´s to you mrs robinson...*

Anonym sa...

Jag blev också helt förvirrad när jag såg den. Men en rätt skön tanke. Tänkte spontat Persbrandt men är han inte lite hajpad? Själv har jag en fascination för Cristian Bale. Men när jag tänker efter är han ju bara läskig...

Anonym sa...

Jo, snodde en lista av dig imorse...

Cecilia sa...

Mads är fin, ska se på honom på Förkväll ikväll. Men jag vill nog ha någon med lite mer pondus. hmmmm en medelålders Sean Connery blir det nog för mig...

Anonym sa...

jag vill oxå ha mads tack :-)

Désirée sa...

Mads är ok, men får jag välja blir det Viggo.
Har passion för danskarna men gifte mig med en svensk ;)

Linda K sa...

sicilia: ha ha ha vad gullig du är! lista på du :)

cecilia: ja sean är välkommen hem till mig any time :D

antifashion: han är visst i sthlm i dagarna... *dånar*

désirée: jag tar mads, du tar viggo :D

Anonym sa...

Kan ikke fatte hva Hoffman gjør i en Kappahl reklame?!! Har riktig nok ikke sett ham i noen bra filmer på en stund men.... Hva blir det neste? Dressmann?! ;-)

Anonym sa...

Och sedan kan Mads få hit och ge mig komplimanger. Känner mig svältfödd på det just nu. Skulle nog pigga upp! *Drägel*

Linda K sa...

travelling mom: huvudsaken är att vi får njuta av honom, elel rhur? :)

camilla: ok, skickar vidare ;)