tisdag, oktober 10

Uppsis Kalupsis

Hit ska jag på möte idag. Carolina Rediviva. Studenternas raggningsställe nummer ett. I min hemstad. Där mamma bor (hinner inte stanna, måste rusa hem till dagis efteråt men jag lämnar kvar en massa pussar och kramar till dig).

I den här backen har jag intagit diverse champagnefrukostar, skrålar Sjung om fru svenssons lyckliga karl studentens lyckliga dar och vinglat ner för backen med studentmössan på sned. Och vaknat morgonen efter med löv i håret. Den ungdomen den ungdomen :)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är Uppsala underbart ändå? Välkommen hem!

Linda K sa...

anna: Uppsala är bäst! tack :D

Minna sa...

(viskar) uppsala muppsala



hihihihihi

Veckans KK sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Linda K sa...

minna: ha ha ha ha!!! gulligt värre :D

Cecilia sa...

Ja det har blivit en del festande i Carolinabacken, och får väl erkänna lite raggning på Carolina också... men det var ett tag sedan.

Anonym sa...

jag känner vinddraget när du susar förbi

Anonym sa...

Ja, Carolina är ju trevligt. Fast jag blev aldrig raggad på där (besvikelsen är total) I backen däremot...

Linda K sa...

cecilia: samma här :)

mum: swisch! :D

mrspitepalt: vet inte om jag blev så värst raggad på heller, mest flirtande :) Men som du säger, i backen hände väl både det ena och andra... ;)