onsdag, oktober 11

Jag tycker som Kirsten

Min klipptid närmar sig med stormsteg och jag stärker mig med några kloka ord från Kirsten Dunst på frågan "Vilken är din naturliga hårfärg?"

- Blond, och jag trivs bäst i kort hår. Jag har bytt färg flera gånger och haft extensions, vilket jag avskyr. Håret och vilken frisyr jag har påverkar mitt humör och hur jag känner mig. Med långt hår känner jag mig alltid för flickig och mesig. Med kort hår känner jag mig mer som en business-kvinna!


Så här vill jag se ut på fredag.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad snyggt! Det kommer att klä dig! (och tack för bilderna. Jag behövde verkligen lite inspiration här också!) :)

Anonym sa...

En utmaning jag inte tror att du gjort..? Hälsa på hos mig :)

Linda K sa...

jonna: visst är hon fin. inspireras på du bara :)

ellinor: hu, vilken svår! ja ja jag försöker :)

Anonym sa...

Blir nog väldigt fräscht!

Anonym sa...

Jag läser samma bok som dig (gregorius)! Vad tycker du om den ?

Anonym sa...

Nu har jag fått habegär på "din" halsduk .
ewac

Linda K sa...

malla: ja jag tror det med :)

sara: har inte hunnit så långt men jag gillar den mycket än så länge.

ewac: den är prima! rekommenderas :)

Emelie sa...

Snyggt!

Cecilia sa...

Mycket snyggt! Gillar verkligen hennes stil.

Linda K sa...

emelie: ja tummen upp!

cecilia: jag me :D

Miamaia sa...

Fin frisyre! Jeg er også litt sånn at jeg vil ha kort hår, men prøver å la det vokse litt akkurat nå. Men det er tungt...

Linda K sa...

prinsesse vil ikke: sparade också mitt hår fram till sommaren, sen tröttnade jag totalt och klippte av det. passar bättre i kort hår tror jag :)