lördag, oktober 7

Lovely

10 kommentarer:

Petra sa...

Synd bara att den inte luktade lika Lovely som den ser ut!

Översättarhelena sa...

Men vad du intensivbloggar så här på lördagkvällen :)
Jag har äntligen skaffat mig en RSS-läsare, och varje gång jag tror att jag har betat av alla olästa inlägg så nog ligger det ett nytt inlägg av Linda K där! Ska inte du och scarvesarna gå och lägga er snart?

Anonym sa...

Brukar inte använda den själv men tycker den doftar gott!

Linda K sa...

petra: jaså? jag älskar den, en klar favvo hemma hos mig :)

översättarhelena: ha ha ha ja vi såg en sån urkass film igår kväll så jag var tvungen att gå ifrån och blogga varannan minut ungefär :D

dtk: älskar den :)

Anonym sa...

Åhhh min fashion-icon i alla väder :-D! Har dock inte fallit för parfymen men jag stress-luktade på den samtidigt som maken skulle köpa ny Armani eller Polo parfym..Får göra ett nytt försök i lugn och ro!

Anonym sa...

åh, avgudar ballerinor och SJP vill ha på väggen - inte parfymen utan bilden =)

Anonym sa...

Lovely, lovely, lovely! Både bilderna, SJP & mina nya favoritparfym! :) (eller nya och nya, fick den i julklapp förra året)

Linda K sa...

jessica e: sniffa igen, den är prima :)

sofia: vackra bilder!

lindisen: JAG måste nog investera i en ny flaska snart! :)

Anonym sa...

Trodde först att det var promo-bilder för den "gamla" parfymen, fast det här är ngt nytt! Kolla här: http://shop.nordstrom.com/S/2907454/0~2377897~2377898~6001822?mediumthumbnail=Y&origin=category&searchtype=&pbo=6001822&P=1
Dessutom har det kommit Body Butter och Shower Gel! Vad kan man säga, Lovely...

Linda K sa...

lovisa: ja det trodde jag också! jaha ja mer godsaker alltså :)