fredag, oktober 20

Ses snart igen

Saknar redan sonen! Han kommer att ha det jättebra och bli galet ompysslade av morfar och mormor. Och knappt hinna sakna sina föräldrar.

Igår kväll gosade och snosade jag på honom att han till slut sa: gå och skriv, mamma! (mmm där får man för att man ständigt mumlar vänta lite älskade jag ska bara skriva klart det här på datorn...) Och så ställde vi bilarna i olika formationer - på rad, i kö, i cirkel... Tittade på Byggare Bob och skrattade när Bandis blev alldeles lerig. Packade väska. Busade i sängen efter duschen, satte blöjan på huvudet och annat galet.

Och i morse innan jag gick upp luktade jag på honom så att han nästan vaknade.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ååååh, I know the feeling... :-)

Anonym sa...

Ja, de luktar ju så gott!!! De dagar min dotter inte hinner vakna innan jag går till jobbet är lite tunga, man hinner inte få sin lukt-dos på morgonen... Ha en underbar helg!

Linda K sa...

jenny: dom är varma, mjuka och lite svettiga - världens bästa :)

anna: dom borde finnas som parfym! :D

Linda sa...

*förstående mamma* det där blev man tårögd av.

Linda K sa...

linda: uhu ja :)

Anonym sa...

du verkar vara en underbar mamma =)

Anonym sa...

Just det där med doften är lite sorgligt. Helt plötsligt så finns den inte där längre. 8-åringen är inte sådär gosdoftande som hon var tidigare. Tur att det finns en 4-åring kvar att snusa på...

Linda K sa...

johanna: tack vad gullig du är. ja jag tror att jag är en bra mamma :)

marie: aha man får alltså skaffa en ny när lukten tar slut? :D