måndag, oktober 23

Mycket litet äventyr

Både sonen och jag tröttnade ganska snabbt på vara-hemma. Eftersom han mest är snorig klädde vi på oss och tog vagnen till vårt lilla centrum. Åh det kändes precis som när jag var mammaledig. Fikade med pensionärerna och andra barnvagnar, en tur på biblioteket, lämnade in stövlar för klackning (guu vad SKÖNT det är med nyklackat!) och lite kemtvätt, sonen fick en minileksak och jag ett mininagellack. Och ett par magasin att njuta i eftermiddag.

Dagens heta tips:
den här fast helt i brunt är nedsatt på Åhlens till 299 kronor. Vacker som en dag.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ingen öroninflammation då utan "bara" förkylning?

Linda K sa...

anci: verkar så, han har ingen feber... :)

Kerstin sa...

Åh, blusen är underbar.

Anonym sa...

Åh så skönt att han inte var så farligt sjuk att han inte orkade med ut en sväng. Han är sötare än sötast din likka Carl.

Linda K sa...

kerstin: mmm om jag inte redan hade min skulle jag inte tveka p åden bruna :)

agneta: nä onda öron är inget kul! och ja, han är en söter :)