torsdag, oktober 12

Kvällen är min

Jag ska på bio ikväll. Med Mads. Eller nej. På Mads. Vad säger jag? Jag ska på bio ikväll och titta på Mads. På Mads i Exit. Med kusin U. Det ska bli så trevligt att jag bara sitter och myser i detta nu. Det blir sushi, och det blir eventuellt en snabb rusning på stan. Och jag ska få min söta fina necce. Detta sammantaget är ren och skär lycka.

UPDATE: Sushin vad gudomlig. Sällskapet likaså. Awsome rags var fantastiskt, fick hjärtklappning och kände inre harmoni på en och samma gång. Filmen var rätt kass, men ni-vet-vem var dejlig. Så klart. Gäsp puss och kram.

10 kommentarer:

Kerstin sa...

Bio är mysigt - speciellt en kväll som denna. Mörk och kulen. Ha det så tevligt.

Kerstin sa...

Bio är mysigt - speciellt en kväll som denna. Mörk och kulen. Ha det så tevligt.

Cecilia sa...

Ha det så bra med Mads, han är fin! Sushi gott, var alldeles för längesedan jag åt det.

. sa...

Hoppas filmen är bra! Fast det måste den ju vara för Mads är ju med ;)

Anonym sa...

*mumsi*
För Sushi och framförallt för Mads ;)
Hoppas filmen var bra och att du hade en trevlig kväll.

Linda K sa...

kerstin: kvällen var splendid!

vintagejessica: jag njöt :)

cecilia: han var grymt snygg och blodig! :D

anna: filen i sig var rätt dålig, men huvudpersonen var trivsam :)

mocca: sushi + mads = glad och nöjd Linda :)

Anonym sa...

Pandering to the scarf crowd again today, huh Linda? BOBK/

Doris och Rita sa...

och neccen!? :D

Anonym sa...

Vilket är bästa sushistället i Sthlmcity enligt dig?

Linda K sa...

bobk: sure am :D

asha: en lite röd dröm! :D

dtk: hm.... svårt. Vi går för det mesta till den på Regeringsgatan vid Scandiahuset. Sen finns det en ljuvlig på Flemminggatan...som du märker kommer jag aldrig ihåg namn...och den på den lilla gatan innan Grev Turegatan om man går mot Ö-malmstorg. Ja typ, det finns ju miljoner :)