måndag, oktober 9

Hallå bibblan, hur är läget?

17 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHAHA!!! =)

Minna sa...

typiskt... jag som är i desperat behov av något kul... så har jag inte ljud på datorn...

Anonym sa...

Linda, you look stunning in today's outfit! Very nice.

Now tell me, what was that You Tube video about? BOBK/

Anonym sa...

Jag fattade inte?

Anonym sa...

Jag fattade inte?

Linda K sa...

anna: hahahahahha :D

minna: det spelas pampig musik i bakgrunden och...äh vänta tills du kan se/lyssna med ljud, den är hilarious! :)

bobk: thank you. It´s about a man who suddenly wakes up and runs to the local library and shouts: hello library, what´s up!? It´s jut crazy and very funny :D

maja: då kan jag nog inte göra mer för dig :D

Anonym sa...

Åh nej, nu väckte du min saknad efter varanerna...

Anonym sa...

Hahaha det är lika roligt varje gång!!

Linda K sa...

emma: åh jo! :D

ida: man bara dör :D

Anonym sa...

fast är man ifrån lund så vet man ju att han springer preciiiis förbi biblioteket i första svängen och sedan en helt makalös konstig omväg för att komma dit... :)

Linda K sa...

sigge: HA HA HA! jaså? underbart :D

Anonym sa...

åh! min favorit-varan olof såhär mitt på blanka måndagen! när det är extra tyst inne på ett bibliotek så får jag alltid lust att göra likadant! :)

Linda K sa...

annaisa: ja vad befriande det skulle vara :D Måste nog göra det på "mitt bibliotek" tidigt en morgon när det förhoppningsvis inte är nån där...kanske redan i morrn!

Anonym sa...

(Regarding the video) >It´s jut crazy and very funny.

Well, maybe it's only funny to librarians!! ;)

Linda K sa...

bobk: I think not, dear sir. The people in the video are very much liked by lots and lots of swedes. Maybe only funny to swedes? ;)

Anonym sa...

Linda, I'm just playing with you. I agree the video is funny...because it is so absurd.

You look super today in your Chloé jeans and boots. I hope someday that an elevator will open and you'll be inside! BobK/

Linda K sa...

bobk: thank you :) HA HA HA (about the elevator wish) :D