lördag, oktober 8

Testing testing

Men skärpning, Linda! I fredags låg ett H&M-paket i brevlådan när jag kom hem. Hade totalt glömt bort den svarta wrapen jag beställde i slutet av augusti eller så (ja jag erkänner, ville ha för att Ebba hade den...). Jahaja. Nu har jag ju redan min WERA-wrap. Kanske bra med två? Svart funkar ju jämt. Har inte hunnit prova den än (så småbarnsföräldrigt).

Min styvmor gav mig ett set med tre ögonskuggor igår, som hon hade fått någonstans (det var inte "hennes färger". Tänk, alla färger är mina färger, särskilt om det är gratis!). Blendable eye collection från Bare Escentuals. Grön, beige och brun. Med lite glitter i. Har såklart inte hunnit testa dom heller, men dom ser jättefina ut. Höstens färger, för att citera styvmor.

Och varför har jag inte hunnit testa dessa godsaker som finns i min ägo? Jo för att det ju var fest igår och för att idag har sonen och jag åkt till Uppsala och hälsat på mormor/mamma. Underbart promenadväder med fika i det gröna. Var inte in till centrum. Annars brukar Uppsala kunna bjuda på en hel del smått och gott:

  • Herta i S:t Persgallerian - rätt dyrt, men vackert
  • Janemars, också i S:t Persgallerian - lite som Champagne
  • Trolltyg - både kläder och inredning
  • Ett H&M som brukar kunna ha kvar sånt som tog slut på en gång i Stockholm

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag köpte också den svarta wrapen, och har fått massor med komplimanger för den, oavsett om jag haft den "som klänning" med nylonstrumpor, eller över jeans. Och komplimanger är ju alltid kul! :-)

Linda K sa...

Till polly: åh ångest! är på vippen att returnera min, kunde nog haft en 38:a istället för 36:an jag beställde. Dessutom har jag en annan wrap, och en svart klänning som är snarlik denna. Men nu när du berättar om din börjar jag vela igen...

Anonym sa...

Småbarnsföräldrigt... åh vilket roligt ord. Jag tycker om nya ord!