onsdag, oktober 19

12 av mina bästisar


Ballerina. Kallar dom mina Kate Mossar. Synd att de inte funkar vintertid.

Blå-svart Nilsson. Mina gå-bort-högklackade-favoriter.

Brun Rizzo. Mina gå-bort-högklackade-favoriter numero II

Freelance. Håller en evighet.

Mockastövlar. Ganska ny bekantskap. Möttes på Rizzorean. Kärlek vid första ögonkastet.

Röda Rizzo. Så söta, använder dom alldeles för sällan!

Svarta Rizzo. Sköna, vackra, alltid rätt.

Bruna Rizzo med rosett. Hade jag inte skaffat dessa hade de hamnat på listan över icke-köp som borde varit köp.

Boots Nilsson. Mönstrade med spetsig tå. Illcoola till kostym.

Ridstövlar, typ. I galopp.

Silverballerinor Rizzo. Kolla liljorna!

Converse. Inhandlade för en hundring för hundra år sedan. Tvättmaskin funkar.

19 kommentarer:

Polly sa...

Åh vad kul! Jag var tvungen att härma dig direkt! :-)

Anonym sa...

måste verkligen ta mig i kragen och göra nåt liknande nån dag! Great!

åsa sa...

Silverballerinorna är ju alldeles underbara!

Anonym sa...

kul!
måste oxå härma. kanske redan i morgon...

Anonym sa...

ja!!! underbart - jag återkommer med egen lista!!!

Linda K sa...

alla: åh vad kul att jag inspirerar! Måste faktiskt tacka Polly som inspirerade MIG. Ser fram emot era sko-darling-listor!

Anonym sa...

Roligt!

Anonym sa...

en grej till...
de där kate mossarna, var har du köpt dem??
love them, precis som du!

Anonym sa...

De där blåsvarta kollade jag på JÄTTELÄNGE men dum som jag var slog jag aldrig till - stör mig väldigt mycket på det! De är såååå fina!!
Rolig idé!

Linda K sa...

ida: dom finns kvar! såg dom senast förra veckan på Nilsson. Go get them :)

Anonym sa...

Å här tror jag de är slut!!
Var såg du dem?

Linda K sa...

linda: mossarna köpte jag på Nilsson i somras.

ida: Nilsson "under" Gallerian.

Linda K sa...

linda: ha ha ha blev först helt förvirrad när jag läste Lindas kommentar, tills jag fattade (dhööö!) att det inte var jag utan du. Nu har jag upptäckt en ny prima blogg, kul!

Anonym sa...

Linda: vad roligt!
hur är det man säger...först trodde jag att det var du och sedan trodde du att det var jag men sedan insåg vi båda att det inte var någon av oss.
: )

Anonym sa...

Har härmat. Men med örhängen. Skorna är på gång.

Anonym sa...

Tack för tipset!
Skall kolla in när jag kommer till huvudstaden om någon vecka!

Linda K sa...

sara:kul med örhängen! man kan ju verkligen lista vad som helst. Funderar på fotomontage på mina jeans härnäst...

Anonym sa...

Guud så många skor du har *avundsjuk*

Linda K sa...

my: åh vilken skön blogg! Jag som har drabbats av hemmamys och pysselnoja. Perfa!

Mina skor ja, detta är bara toppen av isberget är jag rädd...