tisdag, oktober 25

Blingbling till mobilen

Har haft en liten grunka på min mobil, en liten japansk docka typ. Men den trillade av för ett tag sen, och sen dess har jag vagt varit på jakt efter en ersättare. Läste om Pollys Designstorgsdrömmar, och kom på att att jag glömt bort att komma ihåg att jag ska kolla in just Designtorget. Där finns nämligen tidernas mobil-bling. Just det, ett ägg. Mobilsmycke i emaljerad rhodium dekorerad med blommor av kristalleri sprakande vårfärger. Går att öppna invid raden av kristaller för att däri finna ett litet ihoprullat papper på vilket man kan skriva sin hemlighet eller en personlig hälsning till mottagaren. Till mottagaren? Mig själv? Den jag ringer till? Flummigt, men jag är förtjust i ägg. Inte dom man äter. Jo dom är också ok. Men främst ägget i sig. Formen.

UPDATE: Blingblingen är tillfälligt slut på Designtorget :(

1 kommentar:

Linda K sa...

malin: precis! :D