torsdag, oktober 6

Nu testar jag hur lång en rubrik egentligen kan vara, finns det någon gräns för det, nej det verkar inte så...

Oj nu har jag läst om hemlösa och mobbade skolbarn på Hedgehogs eminenta blogg (se min blogglista), så nu tänker jag vara en aning ytlig för att rycka upp mig. Nämligen detta: vad ska man ha på sig på en 60-årsfest? Öppet hus hos en årfyllande farbror. Antagligen klänning eller kjol. Trist med svart? Skulle vilja köpa något nytt, but that´s a no-no. Träffade "blogg-Anna" på en fika i eftermiddags. Kul att ses på riktigt! Hon hade inhandlat en jättesöt röd klänning, med volang, band i midjan och puffärm. Ärtans pärtans söt. Nåt sånt kanske?

Ska minsann introducera finfredag på mitt jobb också. Starting tomorrow!

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha - jag blev själv helt nere av att skriva sånt deprimerande...

Måste nog Gucci-blogga hela dan imorgon!

Anonym sa...

Bra - finfredag tar över! Jättekul att ses! Mycket stylish var du också.

Linda K sa...

sara: you go, gucci girl! men bra med allvarsamheter emellanåt, får en att inse att man har det väldigt bra, även om man inte har råd med gucci...

anna: dito! :)