måndag, oktober 17

Brittiska Elle

Ebba låter meddela från sin nya Vecko Revy-blogg att brittiska Eller bjuder på bildspecial med Kate Moss i Stella McCartney-kollektionen för H&M. Men, ska Moss visa kläderna ändå? Eller vadå? Eller nåt. Hur som, kul att se plaggen. Kanske får bli en blaska i morgon. Ciao.

UPDATE: Sprang förbi Pressbyrån men blev dumsnål när jag bläddrade i Elle. 79 kr kändes plötsligt för mycket. Ändrar mig antagligen under dagen och återvänder...

UPDATE II: Köpte den såklart. Och den var rätt värd sina pengar. Vad gäller Stella-plaggen hoppas jag nog mest på ett par jeans. Fast jag har bara skådat några plagg, det ska ju finans 40 olika.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Bilderna var ju redan tagna så det är väl dem vi får se antar jag?! Kul!

Linda K sa...

anna: mmm, och även om det är trist att hon knarkar så bär hon ju fortfarande upp kläder snyggt.

Anonym sa...

Ebba? Ebba vem? Ebba blä!

Linda K sa...

zibbo: förlåt, Ebba von Sydow, numera chefredaktör på VeckoRevyn. Kolla i min Prima blogg-lista.

Linda K sa...

adolfina: ja det är dom utländska som kostar så mycket. Dumt, för dom kostar ju normalt om man köper dom i USA eller England. Men vad gör man inte för lite höstlig inspiration...