onsdag, november 12

Sannerligen säger jag eder

Plötsligt händer det.

22 kommentarer:

Frida sa...

Oh yeah!

Peace in mind sa...

Ja, sannerligen, men du har ju legat i för sakens skull!

Anonym sa...

najs!

Anonym sa...

Niceeee!

Anonym sa...

Jättefin plånbok och så måste jag säga att du har en helt underbar outfit idag!

Anonym sa...

Gud vad snygg! Själv köpte jag ny plånka för bara ett par månader sedan. Upptäckte igår att jag fastnat i med dragkedjan från skötväskan och min förut så fina plånbok numera är en trasig plånbok. Måste kanske köpa en ny... :-)

Anonym sa...

Åh vad fin! E-bay eller i butik? Lite sugen...

Anonym sa...

Som sagt var...flickan har ju legat i för tusan.

Miss Upsey Daisy sa...

Som det heter på svenska.

För att du är värd det.

Linda sa...

grattis!
och den där kjolen, den passar du verkligen i! har du kortat den något?

Anonym sa...

Åh, sån har jag också fast brun... så himla fin, matchar min Phoebe-väska. Nu har jag som tidigare skrivet bytt till finfin MbMJ-plånka i rött. Ombyte förnöjer och rött förnöjer alltid! Grattis till kapet.

Josefine sa...

japp. en liten skönhet minsann! fin röd färg.

Camilla sa...

kalasfin!
den som söker finner. ;-)

Annie - PD sa...

Heureka! :D och grattis! Vilken finfin!

Anonym sa...

Den är underbar :)

Anonym sa...

Finimang
Har du handlat något på loppis sajten?
ewac

Anonym sa...

Nu blev jag lite avundsjuk, men du är värd den:-)

Linda K sa...

alla: tack och bock :D

anna: klart du behöver en ny!

anonym: begagnad ja :)

linda: nix, den är inte kortad. men det finns en knapp i sidan och om man knäpper den får man upp dne lite mer i midjan :)

ewac: vilken av dom? :)

Polly sa...

Det lönar sig att ligga!

Linda K sa...

polly: det gör det :D

Anonym sa...

www.loppis.se
Jag väntar på en jacka men börjar undra om det är något skumt.
Tur att jag inte betalat.
ewac

Linda K sa...

ewac: aha, nä där har jag aldrig varit förut :)