måndag, november 10

:O

Jaha ja, jag gjorde som maken sa.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Linda, just stopping by to say "HI" and "LOOKING GOOD!"
BobK/

Linda K sa...

bobk: hi! thanks :D

Anonym sa...

haha, och sen upp och blogga...:) kanske ska försöka testa samma sak med sambon....kramas extra länge (bamse style)och sen ett mullbär till mig...:)

Pia Wester sa...

Linda, intimt umgänge mellan man och hustru skall icke vara en handelsvara i en relation.

(Det skall däremot vara något som mannen ska stå till tjänst med så fort pigga hustrun har lust, oavsett om han själv äro trött och utarbetad och barnen stojar utanför sovrummet. Så står det uti äktenskapskontraktet).

Linda K sa...

nilla: HA HA HA!

ffp: gud vi tackar dig!

PGW sa...

Låter som win-win det där :-)

Linda K sa...

tpgw: ;D

Linda sa...

och blev det någon plånbok? va?

Linda K sa...

linda: det blev det. inget bär. och jag måste se den innan jag bloggar loss :)

Polly sa...

Nu när jag tillslut fått rosor blev jag så glad att det blev ett ligg i bara farten!

Linda K sa...

polly: ha ha, ja så kan det gå :D