tisdag, november 4

Kvällens

Lånar en lista från Janne, tack så mycket. Alltså, kvällens...

Dryck: te
Snacks: russin
Temperatur inne: ungefär 22 grader
Temperatur ute: några plus kanske?
Aktivitet för sambon: tittar på tv och stör mig med knäppa frågor om temperaturen inomhus (efter att jag frågat honom ja, men vadå vi har ju ingen lokal!)
Aktivitet för mig: dator och House
Aktivitet för Smilla: vet inte, vad gör hon, Jan?
Klädsel: juicybyxor, A&F-linne, ryssjal
Pyssel: surfar röda plånkor
Musik: ingen, tv:n är på
Middag: korvstroganof, sån kan jag
Nästa: prova en klänning
Bästa: småungarna nunnar gott
Kvällsfilm innan: innan House? Cold case
Tanke: röd plånbok röd plånbok röd plånbok...
Surftips: .... kommer inte på...
Drag: det är väl att överdriva
Blåsning: dåligt med röda plånkor i omlått, där känner jag mig allt lite blåst

2 kommentarer:

Unknown sa...

Smilla ligger i sängen och värmer upp mitt täcke.

Linda K sa...

janne: gott!