onsdag, november 12

En kort en lång

Polly skriver om sitt hår, att hon kommit fram till att hon ska ha det långt. Alla som sett Pollys hår kan bara hålla med. Långt blont ljuvligt svall.

Jag har kommit fram till raka motsatsen angående mig själv. Jag ska ha kort hår! Trivs så galet bra i det. Lätt att frissa. Behöver inte tänka på att det ska se slitet ut. Hell, det är ju nästan bara positivt om det ser lite slitet ut. Har ibland gjort försök med page och längre ändå, slutar alltid med att jag ser ut som en ovårdad... hemmafru? Nä, kort och gott för mig.

Vill jag har långt hår bokar jag bara en dejt med Polly och pillar med hennes en stund.

4 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Jag har vill ha långt hår men får nog inse att jag kan ha page typ. Längre än så blir det smisk av hårpolisen.

Linda K sa...

miss ud: mitt gör sig inte heller i långt tillstånd.

Birgitta sa...

Samma här. Sparade i 1½ år men gav upp sist jag var hos frissan och det blev kort igen. Trivs jättebra, så det är bara att inse att det är kort som gäller även för mig

Linda K sa...

birgitta: kort rockar :D