måndag, november 10

Att resa en smula

Jag har fått sån lust att resa. Inte nödvändigtvis långt, jag tänker en liten lagom tur. För jag tänker weekend bag. Som jag har ny. Som är en julklapp till mig själv men som jag såklart inte kan låta bli att pilla på. Och tänk när vi åker på julmarknad till sommarstället och sover över, då borde jag ju ha den.

Julmarknad äger rum innan jul. Skit också. Är det inte en julklapp när allt kommer omkring? Eller är den en sån där mid season-klapp, som kommer i förväg? Ja jag tror banne mig det!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Advents-klapp!

Susanne och Pebbels sa...

jag vill också resa, funderar på att sticka iväg någonstans med familjen efter jul..Men vart ska man åka som inte är för långt för en vecka , Spanien känns lite beige. Been there done that (far to many times).

Anonym sa...

Åh, jisses!!Jag får reslust "en masse" bara av att se alla väskorna:)Thailand ..eller..
det kanske är lite "svensson" numera:)Varmt är det i alla fall!

Linda K sa...

hedgehog: så klokt!

dark and twizted: ja jisses, jag har inte ens tänkt utanför sverige :O

bibbsan: skit samma om det är svensson, jag skulle gärna :)