tisdag, juli 1

Idag har jag

  • sagt väldigt högt till maken när vi körde in i Safariparken: Veva upp fönstret NU! (lustigt, man vevar ju inte längre, man trycker på en knapp)
  • tvättat håret med bodylotion, ovetandes.
  • tjatat på sonen hundra gånger, sen sett någon som tog hårt i sitt barn och genast tyckt illa om den personen och kramat sonen. Efter tre minuter började jag tjata igen...
  • ätit glass två gånger!
  • ätit strömming.
  • köpt en leksaksdelfin två gånger. Den första kom bort/stals!
  • äntligen läst artikeln om Carrie och Mr Big i Vogue.
  • druckit ett glas rött samtidigt som jag ammade.
  • frågat maken hur långt det egentligen är till Vingåker.
  • missat hela Morden i Midsomer.
  • sett Enzo.
  • gått jättemycket.

14 kommentarer:

Polly sa...

Ja, hur långt är det egentligen?? :-D

Linda K sa...

polly: FÖR långt sa min man.

Anonym sa...

Låter som om du har haft en härlig dag! :)

Ville bara tipsa om att Morden i midsomer går i repris på svt 24 på fredag. Tyckte synd om dig som missade det. Själv älskar jag programmet. :)

Anonym sa...

Jag har nog inte gjort en enda sak likadant som du idag :-)

Ha en härlig tisdagkväll :-)

LindaLiten sa...

Herreminje som vi säger i Ångermanland.

Anonym sa...

fniss...ingen shopping alls på factory alltså...illa...och sååå långt är det faktiskt inte, mer ett tsop på vägen skulle jag vilja påstå! ;) själv spontanshoppade jag ett par chinos & en kofta från boomerang i måndags kväll, skulle kanske köpt nåt till dig också?! haha

Linda K sa...

lotta: tack, men jag kommer nog itne lyckas bättre då, hälsar den förorade bloggaren ;)

nattvinge: tur för dig ;)

lindaliten: ha ha ha, och du säger det hela tiden :D

elin: tack rara, men jag ska nog inget ha :D

Anonym sa...

Vingåker är onödigt långt. Och dåligt.

Linda K sa...

vicktoria: säg inte det, man kan fynda :)

Anonym sa...

Var finns artikeln om Carrie och Big? I senaste numret? Brittiska/amerikanska? Upplys mig, är ingen van Vogue-läsare... ;)

Anonym sa...

Factory har faktiskt blivit bättre. Nu har de öppnat en Scorett också, fast det kanske du visste. Åk! Men Vingåker i övrigt är staden som Gud glömde. Otroligt tråkig. Vet inte ens om man kan kalla den en stad... hålan kanske är bättre.

hanna sa...

På lördag intar min lilla familj Vildmarkshotellet och Komården. Tips? Dos and donts?

Anonym sa...

Du missade inget, Morden i Midsomer var rätt trist igår tycker jag... Ha det fortsatt skönt! /Sandra

Linda K sa...

katarina: USA, det var prisnedsatt så itne sprillans nytt antar jag. vet dock inte om det hunnit komam nåt nytt nummer? SJP är på omslaget!

mrspitepalt: jag, minna och polly hade picknick där en gång. det var den märkligaste picknick jag varit på, det var karneval i stan :D

hanna: nä inte direkt. vi knatade runt överallt kändes det som. allt var trivsamt. ha det så kul! :D

sandra: gott! :)