tisdag, juli 1

Hairdo

Den som äro sysslolös i bilen flätar med fördel sin lugg!

6 kommentarer:

Minna sa...

snajsigt!

Jag vet inte hur det är för dig - men jag lyckas bara med sånna där grejjer när jag sitter hemma och sunkar - om jag väl ska göra mig fin och vill göra nåt liknande - då funkar det aldrig!

Berätta om djuren! Såg ni den lilla gorillan!

Anonym sa...

Å, en sån fiin fläta vill jag också ha! Äru så sysslolös att du kommer hit och flätar min lugg med?

Linda K sa...

minna: men visst lyckas man ofta med frisyren när man typ ska gå och lägga sig, men när man ska iväg på nåt flyger den och far!

ja vi såg enzo! en busig liten apa :D

tina: jag flätar allt som rör sig :D

tant t sa...

Läckert! Jag måste prova också :)

Anonym sa...

Fixigt!

Linda K sa...

tant t: u go :D

vicktoria: man gör vad man kan med sitt lilla hår :)