fredag, oktober 6

Vad vore väl fredag

Utan en lista? Eftersom jag inte blir utmanad snor jag vilt och med stolthet, den här gången från Kerstin.

One three hill eller OC: ingen av dom.

Ute- eller hemmakväll: mest hemma, men gärna ute nån gång ibland också.
Sex eller mys: det ena leder rätt ofta till det andra...
Salt eller sött: *med rörelser* en blandning av sött, en blandning av salt, en blandning av sött och salt....Stockholm i mitt hjärta...
Lyx eller budget: lyx helst.
Sommar eller vinter: och vår och höst.
När är du född: andra i andra sjuttiotvå.
Vad har du på dig en ledig dag hemma: mest jeans.
Favoritresturang: åhå det var så länge sen så jag minns ingenting.
Favoritfilm: har många! Timmarna, Fightclub, Matrix och en massa fler somjag inte kommer på nu.
Har du barn: ett eget, två lånade.
Smeknamn: ia.
Favoritfärg: älskar dem alla.
Drömprins: maken såklart.
Har du varit kär: Är.
Favoritlåt: i huvudet spelar dom just nu en massa Cardigans.
Maträtt: vadå maträtt? just nu äter jag ugnsfalu.
Favoritresemål: vill till Tokyo.
Favoritblomma: alla som ges till mig.
Tycker inte om: Mads Mikkelsens fru. HA HA HA jag skojar bara. Jag tycker inte om krig.
Senaste sjukhusvistelse: bb.
Favoritdricka: mineralvatten och rött vin.
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: vita.
Vad gör du när du är uttråkad: surfar eller städar.
Missbruk: ett och annat.
Vän som bor längst från dig: alla är bara ett musklick away *corny*.
Läggdags: runt 23.
Nagellack: bara på tånaglarna nu.
Husdjur: ekorrar på tomten och silverfiskar i badrummet.
Skostorlek: 40.
Syskon: lillebror.
Favoritpålägg: keso kanske.
Vilket är det vackraste ordet: Mads. HA HA HA jag skojar igen. Vet inte, det finns massor av vackra ord!
Bästa bok du läst: I´ve read plenty and I can´t decide.
Är du Internetberoende: yes sir.
Gillar du snö: om dne inte är lös.
Vilken är din bästa egenskap: vetnte... snäll?
Senaste pojkvännen: maken var pojkvän innan vi gifte oss.
Vilken film såg du på bio senast: SKA se Exit med Mads. HA HA HA jag skojar inte.
Senaste köpta skiva: Marit Bergman.
Favoritgodis: smågodis e gott (vilket lustigt ord förresten, smågodis)
Studier eller jobb: mest jobb och gärna studier då coh då vid sidan om.
Bästa kompis: alla i min familj.
Innerstad eller liten ort: stockholm stockholm stad i världen.
Nytt eller vintage: jajjemen.

Nu får alla som vill känna sig utmanade.

12 kommentarer:

Minna sa...

hahaha, skrattar JÄTTEMYCKET åt:
"Vilket är det vackraste ordet: Mads" Hahahhaha.

Kerstin sa...

Vet Mads om att han har en stalker?

Linda K sa...

minna: jag har snöat in lite bara :*)

kerstin: ha ha ha, who knows!? :D

Anonym sa...

Haha..ja..min pojkvän köpte Sydsvenska Dagbladet till mig igår bara för att det var en sexig bild på Mads på framsidan (en såndär titta-neråt-samtidigt-som-man-tar-ett-coolt-bloss-bild)

Linda K sa...

antifashion: shit pomfritt! Och då menar jag inte kerstin.. :) visa på bloggen?

Anonym sa...

Jag känner mig så utmanad som man bara kan bli. Jag älskar listor och vill alltid sno. ;)
Förresten, du och jag har samma födelsedatum men inte samma födelseår. =)

Linda K sa...

sofia: grattis i förskott! :D

. sa...

Det var en lååååång lista! Jag känner mig faktiskt lite utmanad! :)

Anonym sa...

linda k: detsamma! =)

Anonym sa...

Jag kände mig utmanad så jag snodde den helt skoningslöst. ;o) Trevlig helg!

Anonym sa...

Kan bara hålla med på alla frågor där svaret är Mads :-)

Skojigt att du är född 2/2 72, själv är jag född 3/3 73 :-D

Linda K sa...

anna: go ahead!

sofia: :) tack!

linda s: dito bandito! :)

jessica e: fniss! finfina siffror :D