lördag, oktober 7

Iiiuuuuuu

Uh, mitt ökade scarfanvändande har fört med sig ett helt nytt klientel på flickr. Uppenbarligen finns det folk som tänder på silkesscarfs. Har inte fått några konstiga eller stötande kommentarer, bara trevliga komplimanger. Men om man tittar in på vissa kommentatorers egna foton känns det lite...en smula... aningen... udda. Vissa samlar verkligen bara på människor med scarfs. Andra har lite mer kinky böjelser, så att säga. Nåja, så länge dom upför sig i kommentarerna på mina foton har jag väl ingen anledning att agera/reagera/protestera.

Nä om man skulle ta och binda fast maken med några sjalar i sängstommen?

13 kommentarer:

Linda sa...

uuähhhh! jag fick en kommentar av en av dem bara för att jag hade ett sidenband i jeanshällorna. sick!

Linda K sa...

linda: mmm lite lätt sunkigt :S

Anonym sa...

Såg det för några veckor sedan efter att jag läste dina kommentarer på flickr. Riktigt sjukt!

Linda K sa...

makeupyourmind: mmmm. vad göra?

Polly sa...

jag är trött på alla fetishister. jag vet att de sparar bilder och samlar, och jag kände mig så mer och mer objektifierad, det som jag tänkte skulle fungera som mitt privata fotoalbum och ett komplement till bloggen, har fått helt andra proportioner med flera hundra besökare till vissa bilder, bara på ett nafs.

Så jag har precis stängt ner mitt flickr-konto... :(

Linda K sa...

polly: oj! helt och hållet? kan du inte ha det privat, så att bara du och dom du tillåter får åtkomst?

Anonym sa...

Jag vet folk som får konstiga mejl när de säljer t ex skor på Tradera. De får mejl av typen "Skulle du kunna ta ett kort med skorna på?"... sedan vill de inte köpa, bara samla bilder. Finns verkligen många märkliga människor där ute.

Linda K sa...

annika: it´s a strange world out there!

Anonym sa...

Hei! Jeg la merke til det da jeg så nærmere på en av personene som skrev kommentarer på Pollys sin blogg.... Sjukt!!!

Får meg til å tenke meg godt om når jeg legger ut bilder offentlig - spesielt når det gjelder sønnen min....

Linda K sa...

travelling mom: nä bilder på sonen lägger jag inte ut på flickr, bara på mig själv. Och så länge kommentarerna är trevliga är det ok.

Anonym sa...

Jeg lurte også på de skjerfene du fikk tilsendt i posten, kjenner du vedkommende som sendte dem? Eller er det fra en av disse "beundrerene"? (ikke meningen å skremme deg altså, men jeg ble litt sjokkert over hvilke ting disse menneskene tenner på....)

Linda K sa...

travelling mom: han som skickar sjalarna kommenterar inte på flickr, mailar bara. Känner honom inte, men han beter sig helt ok.

Anonym sa...

mmm, binda maken med sjalar...yes! Skulle vilja vara din make!

/PassePåsen