lördag, oktober 7

Att köpa eller inte köpa

Fick ett erbjudande från LaRedoute (Hej Linda, vad kul att just DU har beställt en katalog från oss, det gör mig så glad... mmm visst hejsan) om 30% om jag beställer från dom. Har suttit och surfat runt men hittar verkligen ingenting. Jo jag hittar, men inte sånt jag faktiskt behöver. Och så är det ju det är med att jag vill kunna prova. Skulle kunna tänka mig ett och annat från Cacharel och Tara Jarmon. Och rosettbroschen. Men det känns lite dumt att beställa något bara för att få rabatt. Eller, är det jag som har fått en vedträ i huvudet?

6 kommentarer:

Anonym sa...

det är lätt att falla för "billigt". jag önskar att jag kunde köpa det jag ville ha-inte bara det jag har råd med. det skulle bli dyrt i början-sen skulle det inte kosta så mycket-tror jag!!!

Anonym sa...

eh, låter som mig. "åh - rabatt, vad ska jag ta, vad ska jag ta.."

Anonym sa...

Då har jag också fått ett vedträ i huvudet -för jag tänkte samma sak.
Sen så så mosade jag ner papperet med rabbatkoden på längst ner i soppåsen -som jag sedan gick ut och slängde.
Problem solved ;)

Linda K sa...

mum: jag tror att jag skulle kosta mer och mer! MOHAHAHAHHAHAHH! :D

hedgehog: ja dumt, eller hur?

mocca: prima läsning, undrar om jag inte ska ta och följa ditt exempel?:)

Cecilia sa...

Satt i samma dilemma för två dagar sedan. Kan stolt säga att jag inte köpte något, men det tog emot...

Linda K sa...

cecilia: bättre att lägga pengarna på nåt man kan prova först i butik!