måndag, februari 6

Schizofreni

Gå och träna...går genom Kistagallerian, det är så kallt ute....förbi Pressbyrån, Apoteket...Rizzo...jahaja 70% rea men jag ska inte ha nåt...nej NEJ inte in på Rizzo...hör jag vad jag säger! Ok bara kolla så, men låt det gå snabbt, jag ska ju träna...mja en del fina skor kvar..som jag inte ska ha! Och där står dom där röda högklackade som jag kollat lite på förut...nej nej inte röra, Linda ställ genast tillbaka skon! Det är säkert ändå fel storlek...nähä jaså det var min storlek...spelar ingen roll, ställ tillbaka den...NEJ inte prova, INTE PROVA sa jag...för guds skull jag missar passet...jo ja dom satt ju bra *går runt går runt*...rätt hög klack... nu ställer jag tillbaka...hallå! Ställ tillbaka! Nej INTE be att få prova den andra också...fröken lyssna inte på mig, jag vill inte prova....där försvann hon jaha..nu lyssnar jag j***ligt noga, prova , sen gå! Ok här kommer hon med skorna...snabbt på...ja jättefina, och 70% men icke. Icke icke ic...nähänä stoppa ner plånboken, tack fröken jag ska inte...neeeeej inga skor, hindra mig någon! Stopp på belägg...åh vilken fin påse....jaha ja tack så mycket då...fort ut...Linda det säger jag dig, det här var sista gången jag följer med mig och tränar!

UPDATE:

30 kommentarer:

Anonym sa...

*skrattar* Hur gick det med träningen då? Hann du med passet?

Linda K sa...

agneta: ja vi hann med passet båda två ;)

Anonym sa...

oj, jag är lika schizo jag då. =)

Anonym sa...

Ha ha ha, klockrent!

Anonym sa...

My kinda girl! :)

Polly

Anonym sa...

Åh vad bra! Jag blir shoppingsugen av att läsa det där. Bild tack! :)

åsa sa...

Mycket välbekant personlighetsströning det där...
Jag skulle inte heller kunnat motstå det där paret.

Anonym sa...

Haha, roligt (-: Röda skor är så himla piffigt

Anonym sa...

Hihi:)
Riktigt söta skor!

Anna sa...

Ha, ha, ha, sambon undrar om jag blivit knäpp - sitter här och skrattar högt för mig själv! och känner igen mig :-)

Anonym sa...

Hej!
Jättefina skor, vad kostade dom? Och vet du vilka storlekar som fanns kvar. Jag är ute efter ett par röda pumps och bara 10 min från gallerian =)

Anonym sa...

hahahaha - så himla kul =) jag är likadan, om det är någon tröst - vi kan gå i terapi ihop ;)

Anonym sa...

guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
va snygga :)

Linda K sa...

daniella: är vi inte alla mer eller mindre? ;)

hotspot: jupp :)

polly: same kinda girl as you!? ;)

anna:bild levererad! Vad tycks?

åsa: dom sög sig fast!

mimo: ja visst är det fint?! Har velat ha rött på fötterna länge :)

tess: en dröm i rött!

anna: hi hi det undrar min också titt som tätt :D

linda e: jag knep ett par 40, fanns en 41:a kvar i rött och en i svart. 70% på 995 kr. Nåt som kan passa?

hedgehog: ja låt oss gå tillsammans! :D

snyggmary: mmmmm visst är dom :)

Anonym sa...

Ja vad är det med oss kvinnor och shopping. Det är som om the Evil-side tar över så fort man kliver in i en affär. Jag kan inte heller stå emot.
Men snygga skor! :)

Linda K sa...

åsa på åsen: man mister kontrollen. Vi borde ha statligt bidrag för såna tillfällen!

Anonym sa...

Åh snygga pjuks!

Malin sa...

Kanske har du då också varit med om fenomenet att delar av vägen från jobbet liksom svartnar och när du vaknar upp, finner du att du står i en provhytt med något snyggt på dig? Det har drabbat mig flera gånger, men jag vet inte vad det kan vara...

Anonym sa...

Vilka skor! Röda skor är så snyggt plus att man blir riktigt glad av röda skor också :)

Anonym sa...

wonderful...

Anonym sa...

*garv* Du är underbar! Jag skrattar gott! Och grymt fina skor! :D

Anonym sa...

Ha, ha! Vad annat finns att säga än att jag har full förståelse för att du inte lyssnade på dig själv!

Anonym sa...

Hahahahahaha! Skitsnygga skor du gjorde helt rätt! :)

Anonym sa...

Har försök med shoppingtillägg på lönen.
Befinner mig alltid i innerstaden på språng, svårt att motså alla frestelser så jag vet hur det känns . brukar trösta mig med matlåda då spar jag ca. 70 kr.

Linda K sa...

alla: tack för stödet, dom känns nu hlet befogade och jag har förlåtit mig :)

ewa: matlåda för mig med, så skorna var ju så gott som gratis!

Fru Choklad sa...

Ha ha ha Ja visst är det jobbigt när grejer bara hoppar på en så där inne i affärer som man bara råkat gå in i !!! Har hänt mig flera gånger också. Senast på Vero Moda när jag överfölls av en kofta!

Linda K sa...

bling bling girl: kläder, skor och väskor är livsfarliga ;)

Anonym sa...

Åh, devar mycket tjusiga!

Anonym sa...

Hihihi, åh vilken härlig läsning! Och vilka underbara skor! Bra köp där! Och jag fick skratta lite innan sängdags ;). Behöver jag säga att även jag känner igen mig? *flin*. Kramar!

Linda K sa...

hotspot: tackar :)

engla: tack söta! Det är nog en kvinnlig sjukdom som drabbar de flesta av oss då och då... ;)