tisdag, februari 7

7/2

Idag är det åtta år sen vi träffades, maken och jag.

19 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till er! Blir det lite extra mys i kväll nu då?

Linda K sa...

agneta: ja nåt mys ska vi väl hitta på :)

Anonym sa...

Oh! Romance!
Firar ni årsdagar? Mysigt!!

Polly, den försummade... ;)

Anonym sa...

åh , jag förundras av människor varje dag som har långa förhållanden. Det är så starkt , för visst kan det vara kämpigt sometimes. (:

Anonym sa...

Ååhh! Grattis! :D

Anna sa...

GRATTIS!!! Hoppas ni får ett mysigt firande.

Anonym sa...

vad Roligt!! GRATTIS!
hoppas ni får en toppendag!

Anonym sa...

Grattis! Ha en fin firarkväll!

Linda K sa...

alla: tack, vad gulliga ni är. Det blir kanske inte våldsam romantik med en galen son närvarande. Men 8 rosa rosor ska han få :)

Gagga sa...

Underbart! Önskar er allt gott även framledes!

Linda K sa...

gagga: tack snälla :)

Anonym sa...

åh. kärlek!

Anonym sa...

Gratulerar då! härlig kväll på er. Själv har jag och pojkvännen hängt ihop sådär i 7 och halvt år... känns bra.

Linda K sa...

s s l-linda: jo :)

ida: då ligger ni inte långt efter :)

Anonym sa...

Grattis - och märkligt! Jag läser din blogg i stort sett varje dag och är också bibliotekarie - och träffade min man just denna dag - fast för 22 år sedan :-)

Anonym sa...

Fick du också blommor...? *nyfiken*
undrar
Polly

Anonym sa...

Hm, undrar efter hur många år det tog slut med blommor? Borde ta upp vanan igen. Men har köpt prydnadshjärtan till den 14:e i alla fall, en ny vana och början till en samling :-)

Anonym sa...

åh - grattis! Hm, måste tänka... jag och min älskling träffades första gången 1970, han var då noll år... Vi har varit ihop sen 87 - nitton år alltså - och firar femtonårig bröllopsdag i sommar. oj, det är länge...

Linda K sa...

polly: nä fick inga, men jag förlåter honom för huset är fullt av blomster sen min födelsedag (då jag fick en jättebukett av honom). Men många pussar fick jag :)

anynomous: kul idé att samla hjärtan! Blommor är bra för dom har man ju glädje av själv också :)

sara: tiden går undan, du! tur att man själv inte åldras alls ;)