måndag, februari 13

Måndagslista

Hittade hos Polly.

Vad använder du just nu för jacka? Just nu? Idag alltså? Min Mountain hardware dunis.
Vad använder du just nu för skor? svarta Freelance. Lite för kallt ja, men dom funkar liksom bäst till shorts...
Favoritfärg på kläder? Kan inte säga, gillar alla färger!
Favoritmaterial på kläder? öh...um...mjukt och skönt?
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Jeans, Odd Molly-blus, marinblå kofta, mera jeans...
Favoritaffärer? Ja, mååånga!
Favoritmärke? I detta nu, Mulberry.

Vad har du för:
plånbok? Mulberry.
smycken? Guldiga.
solglasögon? Ray Ban pilotbrillor.
nagellack? Om jag har har jag oftast Las Vegas.
mp3? Nä.
mobil? Liten silvrig Samsung.

Var har du i din:
jackficka just nu? bäbisvantar sen sonen var pytte. Kan bara inte lägga bort dom. Mysiga att krama i fickan när jag längtar efter honom.


handväska eller liknande just nu? Plånka, agenda, anteckningsbok från Pocketshop, mobbe, tjänstekort, sl-kort, Lypsyl, nycklar, pocketbok, kamera, sminkväska med massa i, diverse små lappar, hand- och nagellotion, LV pouchette med hemliggrejer i, Eyeko´s fat balm, garageöppnare, Fishermans, hårklämmor, gummisnoddar (att ha om jeansbenen)

UPDATE: Inspirerad av breath outar jag Bruno:


Vad är du beroende av? Min son.
Vilken sorts lipsyl använder du? Lypsyl och Eyeko´s.
Vad tror du på? Mig själv.
Vad köpte du senast? Vintage kuvertväska.
Har du nåt husdjur? Tyvärr inte, maken är allergisk.
Vad bor du i? Ett hus.

Inga kommentarer: