fredag, februari 3

Linda Linda Linda Linda Linda...

För ett tag sen kom en fotograf till jobbet och fotade mig. Helt oförberett. Jag hade precis varit på spinning och var så där lagom rosig och eftersvettandes. Så kom en bunt fotografier häromdan som jag skulle välja mellan. Lite jobbigt att se stora bilder på sig själv tycker jag. Sa Linda och visade upp alla!



Valde den här till sist. Jag ser verkligen vuxen ut... Men inom mig bor en tonåring! Nästan, nej förresten det var väl mest jobbigt. En ung trettio +åring!

12 kommentarer:

Anonym sa...

vilket härligt smittande leende du har :)

Polly sa...

Snygging där!

Lindas trädgårdsblogg sa...

Vilket photogenique! Du verkar vara en sån som inte kan bli dålig på bild!

Lindas trädgårdsblogg sa...

PS. Din Magnolia har slagit ut! Kom och kolla!

Anonym sa...

Prima bra val! Du är jättefin!

Hi hi, måste kolla med mr infomaster sen om det märks på besöksstatistiken att du länkar från din blogg...

Linda K sa...

Alla: vad snälla ni är! Det är väl så att man själv sällan är helt nöjd med sitt eget utseende. Men jo, dom är ju ok bilderna.

Lena: gulle dej :)

linda: åh den är SÅ fin!

helena: hahahahahaha "externwebben brakade ihop på grund av omfattande överbelastning" ;)

Linda K sa...

linda: he he jag ÄR lite finurlig :D

Anonym sa...

snyggo - du är jättefin på alla bilder =)

Gagga sa...

Inte många som blir bra på ALLA bilder, men det blir du!!!
Så du har flera jobb!?

Linda K sa...

hadegehog: tack snällo:9

gagga: åh jag vet inte det ja... :*) men tack snälla. Jobbar lite med jobbets tidning också, men mest är jag bibliotekarie!

Anonym sa...

Du va jättefin på alla bilder men jag gillar de 2 på högerkanten bäst =) Koftan ser ut att vara jättesnygg! =)

Linda K sa...

emma: tack snälla. Koftan är en pärla! Kjol till också :)