söndag, februari 5

Gamla och nya foton

Inspirerad av Hedgehogs blogginlägg om gamla foton sprang jag upp och fotade min tavellistvägg. Galen i foton, gamla som nya. För att inte tala om ramar! Synd bara att gamla ramar ofta är så dyra. Har fyndat en del på loppis, betalat dyrt för nån, fått ett par jättefina av farmor, köpt en del nytt.



Läste att det enligt feng shui inte är någon hit att ha släkten på väggen i sovrummet, för kärlekens skull typ. Nåja, jag brukar inte titta på fotografier samtdigt, om man säger så...

4 kommentarer:

Anonym sa...

åh - superfint är det, Petra hade någon liknande lösning...

Jag tror det får bli något sånt här! Tack för titten =)

Polly sa...

Finfint! Men ser ingen bröllopsbild, har den en egen plats?
Jag var mest nyfiken på vad en fashionista som du skulle välja som bröllopsklänning..?!

Linda K sa...

hedgehog: så lite så :)

polly: jo det i mitten längst till höger är ett av bröllopsfotona, men där har jag en kofta över så klänningen syns inte. Får väl ta och hoppa i den och bloggvisa framöver. Obs, det är ingen marängklänning, vi gifte oss på Svenska ambassaden i Paris. L´amouuuur... :)

Linda K sa...

malin: då hänger hon där med all rätt! :)