onsdag, februari 1

Det lilla extra

Jag tycker det är jättefint när man är vardagsklädd och uppklädd samtidigt. Som Malin igår till exempel med söta rosetter som ger outfiten det där lilla extra. Rosetter är så fint! På knytblusar, sidenband eller slips runt magen, på skor och varsomhelst.

Gillar att ha klänning med jeans under. Då känner man sig extra fin men samtidigt inte för uppklädd. Eller en massa pärlor och t-shirt. Snygga högklackade till jeans. Sientop med långärmad top under (varmt och skönt också). Vintagetop/t-shirt till kostym. Sköna blandningar helt enkelt.

UPDATE: Kolla bara in Polly, snyggo i kostym och ap-top!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med absolut!

Och har därför idag t-shirt med apa till kostym och finhalsband idag. :)

Polly

Anonym sa...

Ja, precis! Det är därför jag har lite svårt att vänja mig vid finskor och finkjol. Brukar annars alltid köra på finskor och jeans eller fulskor (?) och finkjol. Ja, du fattar :)

Linda K sa...

polly: och hur snygg som helst var du! :)

anna: hi hi jag fattar. jobbigt att känna sig "för" fin till vardags. Fast inte om det är finfredag förstås!

Anonym sa...

Såg att du läser den tauerade flickan, visst är den bra! Jag är iofs ett Oates-fan av stora mått!

Linda K sa...

hotspot: har precis börjat, den verkar mycket lovande. Är också ett Oates number one fan! :)

Polly sa...

Men åh, tack. Jorå, jag kände mig apsnygg, höhö..! ;)

Anonym sa...

Jag la märke till att det var ett tag sen den här diskussionen hade liv men jag är lite nyfiken på vad det är som definerar det lilla extra. Alltså vad är det lilla extra??