tisdag, februari 21

Den som inte shoppar åt sig själv...

...shoppar gladerligen åt andra. Vilket är minst lika kul, tycker jag. Inhandlade "the Gina Tricot-kofta med guldknappar" igår åt bonusdottern. Valde en fasligt lång stund mellan alla färger. Frågade tonårstjejerna i butiken till råds, tror dom tyckte jag var gammal. Till slut blev det den ljusblå. Och det visade sig vara helt rätt. Hon var sötipöt i den och jätteglad. Vilket värmer ett gammalt plasthjärta (plast som i plastmamma, ni fattar ha ha).

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tror att du kammade hem massvis med +poäng där. God smak och givmild, måste vara poppis.

Linda K sa...

minna: hon börjar bli farligt märkesintresserad...iiii tänk när hon kommer att börja pillr apå mina kläder :O

Anonym sa...

Åh, kan inte du vara min plastmamma också (eller plastsyster iallafall)!

Linda K sa...

hihi, jodå :) Vilken färg vill du ha på din GT-kofta? ;)

Anonym sa...

hotspot: He he, jag skulle nog kunna tänka mig en röd kanske, eller varför inte en marinblå ;)