onsdag, februari 8

Det är nåt visst...

...med män i uniform. Stiligt värre! Poliser, officerare, flottans glada gossar (ha ha ha), piloter, ja till och med läkare i vita rockar. På mitt jobb dyker dom ibland upp, uniformerna. Provflyger lite simulatorer, forskar lite, och allt vad det är dom sysslar med. Mina kollegor har, roade av min förtjusning, lånat ut en bok till mig på obestämd tid. Den heter "Uniformsreglemente för Försvarsmakten" och är rikt illustrerad.


Love lifts us up where we belong...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hihihi! Min favvokille är brevbärare och postens "jobb-outfit" funkar på mig! Och vad är det med brandmän egentligen? De är ju, som det sägs i Sex and the City, snygga t o m när de inte är det!!

Anonym sa...

Hej Linda! Jag är lite vilse i bloggandets värld. Hur hittar man din e-mail adress?

Linda K sa...

t: välkommen till bloggandets värld! klicka på det lilla kuvertet med en pil på längst ner efter inlägget, bredvid kommentarerna :)

Anonym sa...

Är själv omgiven av läkare i vita rockar men de är inte speciellt spännande att titta på... Inga George Clooneys om man säger så.

Linda K sa...

åsa: ha ha ha nä jag kan tänka mig att det mister charmen en aning när man befinner sig mitt ibland dem jämt.

Anonym sa...

Nix, man blir liksom avtrubbad efter ett par år. Men poliser, brandmän, militärer det är en annan femma! :P