onsdag, februari 20

Klänning med skärp!

Det var så kul att bläddra bland fräscha vårplagg idag, jag blev helt till mig trots att jag inget kan ha. Bland annat fanns det många söta klänningar, småblomiga och enfärgade, med smala enkla eller flätade naturfärgade läderskärp till. Så fint! Så ser jag gärna ut i sommar.

Och så var det den där vita spetsklä... NEJ NEJ NEJ NEJ!

PS. Såg också den hajpade blommiga klänningen från Rules by Mary. Men näää! Eller jo, men inte så fantastisk som jag tänkt mig.

3 kommentarer:

Peace in mind sa...

Min bästis drog med mig in i söndags, och det var verkligen en prövning. Speciellt då de där blommiga små grejerna...

Annie - PD sa...

Åh - kul!
rules by mary har fina mönster men jag gillar inte styvheten i tyget, lite för stelt för mig. Jag vill ha fint fall :)

Linda K sa...

anna funderar: man får leka tre apor: ser inte, hör inte, säger inget!