fredag, februari 22

Linda Tricot

Dom är bara hemma på prov! Måste känna på dom över helgen. Inget är köpt, mind you very much.

Sonens reaktion: Du ser inte så cool ut, mamma.

Har inte fått makens än, men jag gissar: Va? eh? Näää.....

Själv tycker jag dom är så gubbiga att dom blir coolers bandolers.

UPDATE: Tack alla för tyck! Jag uppskattar både hiss och diss-kommenterer. Jag vet att jag har en tendens att välja brillor som inte faller alla i smaken. Precis så var det med mina nuvarande Michael Kors, dom dissades friskt och jag älskar dom.

Det är ju piloter, dom ska ta upp större delen av ansiktet. Det är just det fula i dom som attraherar mig. Jag fortsätter testa under helgen, så får vi se.

PS. Maken hissade!

35 kommentarer:

Peace in mind sa...

Linda Cooling är ditt namn, snygging!

Linda K sa...

anna funderar: visst är dom rätt häftiga? :)

memilla sa...

Dom är jättecoola, det enda jag tänker på är att dom drar ner ansiktet en hel del. Men om någon kan ha dom är det du :)

Anonym sa...

Usch nej de är hemska!!!
Eller så kanske jag är alltför konservativ =)

/Sofia

memilla sa...

Förresten, har du att Efva Attling har ett par i sin kollektion som är pilotisar också? Underbara är dom!!!

Sheyla sa...

Nä... ärligt talat så var de inte "du". Annars var de jättesnygga.
Men de drar som sagt ner ansiktet för mycket.

Anonym sa...

Om någon kan bära upp piloter så är det du kära Linda - coolers :)

Snart tretti sa...

Jeg likte på deg, jeg!! Og jeg var innom to brillebutikker uten at de hadde der. Hmmmm.. må på mer jakt. Sambo mener jeg ikke trenger. Men alvorlig talt: Jeg bruker briller hver dag. Andre ting som jeg ikke bruker hver dag har jeg jo 10 forskjellige av. Ikke briller.. Jeg vil ha! Var det en kjedebutikk du du fant dem i? (som vi kanskje har i Norge?)

Anonym sa...

Jag är benägen att hålla med sonen, tyvärr... ;-)

Linda K sa...

alla: tack för hiss och diss. jag måste utveckla i ett inlägg tror jag!

grombaben: dom finns hos cityoptikern i stockholm, vad jag vet :)

Anonym sa...

jag tyckte dom var stencoola och jag tyckte dessutom att dom klär dig alldeles perfekt! Snyggast var dom i kombination med lite rufs och höjd i håret! Tummen upp!

Linda K sa...

jezz: tack! :D

Anonym sa...

De passar dig finfint!

Skulle se förjävligt ut i mitt lilla ansikte dock!

Hiss för fan, hiss! :)

Linda K sa...

angelica: tack min sköna :D

Petra sa...

Horrid! (inte du då men glasögonen)

Linda K sa...

petra: just därför :D

Anonym sa...

näää du ser gammal ut i dem, tyvärr

leta vidare

<3

Linda K sa...

hueneman: det är grejen! men tack för synpunkt.

LindaLiten sa...

Glajerna är så coola och du med. It´s a keeper. Jag vill också ha.

Var dags glimtarn sa...

Ok igår i Milan dilan fastnade jag med en italienare i 45 minuter. Inget ont med det men jag hatar att vara inne i affärer länge. Han hade en minst sagt låååång utläggning om vilka brillor som var för mig. And now to the point, de ser bra ut, men se upp så de inte trycker på kinderna, ens nuddar kinderna. Då kan du få en italienare efter dig i 45 minuits! : ) Jag valde D&G pilots, rätt lika men mörkare, lila hållet men mörka. Och... den nuddar inte ens de svenska äppelkinderna ; )

Var dags glimtarn sa...

den...det, jag vara ytis för länge: )

Anonym sa...

tumme upp! påminner lite om ett par jag hade på mellanstadiet. :)

Anonym sa...

Minner om sent 70-tal, inte oävet men tarvar tid för att vänja mig. De ser balla ut men inte helt naturliga. Hissar inte ända upp, men hiss iaf.

Linda K sa...

lindaliten: jag lyssnar extra mycket på andra lindor, tack! :D

var dags glimtarn: dom trycker icke, men jag ska se upp för itlaienarna :D finns bild på dina?

polly: åh uppiduuu jag vill ju va som duuuu (var i sexan), jag vill se ut som du(gjorde i sexan) gå som du duuuu (gick i sexan)....

cosmopolit: nä dom ä rinte helt och hållet tidstypiska utan designade för att passa tjejer. tiktigt riktiga piloter går ju ner ännu mer över kinderna, provade såna också men ack nej :)

Anonym sa...

Jag åker hiss till top floor!
Himmelskt fulsnyggt! Med betoning på snyggt ;)

Coolt är rätta ordet.

Var dags glimtarn sa...

Visst. Mina dropper ner mer, men är enkla.Liten tjej, små pilots ! Enligt design italiano iaf :) Tar en bild och kastar upp inom kort :) Sitter med nackspärr så hela familjen är och åker skidor, här är jag och tar bilder på glajjor ;)

Linda K sa...

anrdea: så ska det låta! :D

var dags glimtarn: bittert, men du gör en god gärning. krya på nacken!

Anonym sa...

jaaa, behåll dom!

bror

Linda K sa...

bror: allra käraste bror, visst är dom balla :D

Anonym sa...

sweetie, jag lovar, det finns inget från min sexa du vill vara. Ska skicka dig ett foto som bevis.

Linda K sa...

polly: oh pöliiiise!

hanna sa...

Du ser ut som Damon Rasti ju! :D

Linda K sa...

hanna: det tar jag som en komplimang! :D

hanna sa...

Det ska du! :D

Linda K sa...

hanna. :D