fredag, oktober 3

Volang?

Jag betedde mig märkligt på Weekday idag. Hittade ett plagg som jag provade. Proceduren gick till som följer:

Iväg med plagget till provhytten. Gossade med Tilde som var på väg att somna i vagnen och sa Stackars liten, vad mamma flänger med dig, snart klar, ska bara prova den här. Av med skinnjackan och sjalen, in i provhytten och testade. Nä inget att ha. Ut igen, Hej gumman, nu är jag klar. Mot utgången, fick syn på ett annat plagg.

Den här proceduren upprepades inte mindre än fyra gånger. Jag provade och försökte gå ut, jag provade och försökte gå ut, jag provade... tills jag hittade den här volangiga topen. Kom direkt att tänka på Acnes volangiga blus (den på lilla bilden), fast den här känns nästan roligare. Fanns i svart också, men jag högg den offwhita.



16 kommentarer:

Sincerely Johanna sa...

Väldigt Linda K, verkligen fin.

Anonym sa...

Den ser fin ut
Ser fram emot att se den på

Anonym sa...

Va roligt. Jag köpte precis samma idag. Velade länge mellan färgerna men det blev svart tillslut :)

Linda K sa...

johanna: mm kanske det kanske :)

att ha det gott: *viskar* inlägget ovanför, det är egentligen inte carolina och carina, det är JAG ;)

sofia: kul! det fanns ingen svart medium kvar. men jag tror den ljusa är mer anvädnbar för mig :)

Anna K. sa...

Jätteläcker!!!

Linda K sa...

annatje77: ja den känns rolig :)

Anonym sa...

jättefin, den klär dig helt perfa!

Linda K sa...

hedgehog: tackar :D

Linda K sa...

hedgehog: tackar :D

Linda K sa...

hedgehog: tackar :D

Maria sa...

Väldigt snygg! Volang i bra format, fick ett väldigt ha-begär.

Maria sa...

Får jag fråga hur storlekarna är? Fungerar på att slå slag i saken och be en kompis köpa en åt mig. Som en riktig härmapa.

Linda K sa...

lina: ja jag tror den funkar :) klart du ska. jag tog en medium, small satt som ett ålskinn. med andra ord lite små i storlek skulle jag säga!

Maria sa...

Tack! Ska nog ta och ringa den där kompisen i huvudstaden ändå.

Linda K sa...

lina: gör så :)

Anonym sa...

om den är till salu, maila mig på sarawirzen@hotmail.com . Den är verkligen skitsnygg, synd att jag är lite efter bara.. :)