torsdag, oktober 23

Den gick inte

Jag pratade med en kompis som dissade den hajpade Whyredkoftan. Inte på grund av mönstret eller materialet, som tvärtom är till fördel. Men formen. Jag är tillfreds med min sjal, men i experimentellt syfte kände jag mig sugen att prova den.

Så skedde. Och jag vågar påstå att den är snyggare på galgen än på kroppen. Den gick ju inte att ha bekvämt på sig. Drog man ner ärmarna blev man pingvin. Drog man upp ärmarna åkte midjan också upp. Uppknäppt kom jag inte ens på tanken att testa.

Synd på så rar ärta.

3 kommentarer:

sagt o gjort sa...

Så konstig modell det där. Vem blir en puma i den liksom? Ingen midja, inga armar. nejnej nej

Linda K sa...

picaflor: nä den kändes rätt omöjlig :P

PGW sa...

Påminner lite om sådana där bäddkoftor som äldre kvinnor hade förut. Skulle man sitta still i säng så var det där en helt ok modell :-)